30 augustus 2010

Vakantie en nieuwe ontwerpjes

Alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Ik ben net uitgerust terug van een weekje vakantie in Twente. Wat was dat weer gezellig. We logeerde bij een Engels theehuis... en daar hebben ze hele lekkere dingetjes :).

ons vakantiehuisje, helemaal in Engelse stijl... leuk hé
Ook vond ik een hele leuke handwerkwinkel... en daar zijn twee hele leuke kerststofjes blijven plakken. Gisteren ben ik meteen begonnen met ontwerpen. Er komen van het najaar twee kerstpakketjes uit met deze leuke stofjes. Mijn nieuwe Molly pop heb ik maar even aan de kant geschoven. Zo heb ik genoeg tijd om mijn nieuwe pakketjes te maken :)

Nog één weekje vakantie en dan zit ook mijn zomervakantie erop. Ik ga nu maar eens snel bijlezen op de andere blogs.

Groetjes

Emma

1 opmerking:

  1. Hallo Emma, Ik ben erg nieuwsgierig geworden wat je voor de kerst aan het bedenken bent. Lieve groeten Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen