8 augustus 2010

Eerste berichtje

Mijn eerste berichtje... Afgelopen twee weken ben ik bezig geweest mijn webwinkel om te bouwen. Ik heb haar gesloten, zoals enkelen misschien al gemerkt hebben. Ik ben bezig met de laatste puntjes op de i te zetten en verwacht dat ze volgende week weer open gaat.

 De eerste creatie die ik op dit blog laat zien is een zelfontworpen lappenpop. Ze is een soort combinatie van een Tilda pop en een lappenpop. Ik heb haar naar mijn hondje vernoemd :) en ze heet Molly. Ik heb Tildastofjes gebruikt uit de Flower Garden collectie. Ze draagt een lief jurkje met rouches en kant. Op haar jurkje heb ik twee Tilda brads geplaatst als knoopjes. Ze draagt ook een ketting van een Swarovski kristal in de vorm van een bloempje. Haar gezichtje heb ik gemaakt met behulp van het gezicht setje van Tilda. Met een aquarelpotlood heb ik er een mondje bijgetekend. In haar haren heb ik een klein roosje genaaid. Dat leek me toepasselijk, mijn hondje is ook dol op bloemetjes :).
Ondertussen ben ik begonnen aan een nieuwe pop......... meer hierover zodra er vorderingen zijn. De pop wordt voor in de keuken :)

Lieve groetjes,

Emma

3 opmerkingen:

  1. Hoi Emma,

    Gefeliciteerd met je blog!! Ik had je nieuwsbrief ontvangen en ben gelijk even gaan kijken. Je pop Molly is een plaatje. Ik ga nu even rondneuzen op je site.

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emma, Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen, je webwinkel is erg mooi geworden.
    Molly is een plaatje, ik ben benieuwd naar je nieuwe popje!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en de stofjes...prachtig!!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen