1 november 2010

Nieuw pakket: Christmas sweets


Noëlle en Ginger zijn helemaal naar de top van de kerstboom geklommen. Samen schommelen zij zachtjes heen en weer op hun candy cane (zuurstok) tussen alle kerstballen en lampjes. Zachtjes vertelt Noëlle over de herkomst van deze leuke decoratie…
Het pakketje is helemaal compleet en kost € 11,95. Vanaf nu is het pakketje te bestellen via onze webwinkel en te koop bij diverse viltwinkels!

Het is wat stiller aan deze kant. Dit komt omdat het even een spannende tijd voor ons is. Helaas gaat het niet zo goed met de gezondheid van mijn moeder. Ze heeft een hele hoge bloeddruk en daardoor is de kans op een beroerte heel groot. Hebben we ook weer een nieuw stuk van het ziekenhuis gezien :). Maar hopen dat het snel weer beter met haar gaat!

Ik wil ook graag even iedereen bedanken voor alle leuke reacties op Holly pakketje!
Voor nu een fijne avond en veel knutselplezier!

Lieve groetjes,

Emma

4 opmerkingen:

  1. yey de eerste :)
    Wat een schattig ontwerpje alweer! Leuk die bolletjes muts! Ik hoop hem op de Kreadoe tegen te komen... Je maakt altijd zo'n leuke aparte ontwerpjes.

    Sterkte met je moeder.

    Groeten,

    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emma,
    Wat heb je weer een super lief patroon gemaakt.
    Ik heb Molly al klaarliggen om te maken maar Noëlle mag dan ook niet ontbreken.Super leuk weer.
    Dankjewel voor je berichtje bij onze Henk.
    Ben dus even druk met andere dingen maar als de rust weer terug is ga ik ze maken.Zal ze showen op m'n blog.
    Heel veel sterkte met je moeder.
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emma

    Ik heb Molly hier thuis liggen om weer als voorbeeld te maken voor handwerkatelier Sari
    en dit ontwerp vind ik ook weer erg leuk.
    heel veel sterkte met je moeder en hoop dat ze snel opknapt.

    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk ontwerpje weer. Kom al helemaal in kerststemming. Mooie bloglayout trouwens. Hier in Groningen ligt ook sneeuw. Op je site sneeuwt het ook al goed ;-)

    Vriendelijke groeten,

    Anke

    BeantwoordenVerwijderen